Особливості звуковидобування у струнних музичних інструментах.
Струнні інструменти видають звуки, коли виконавець змушує вібрувати одну або декілька струн.
Граючи на таких інструментах, як гітара чи бандура, однією рукою перебирають, а другою притискають струни в різних місцях грифа, щоб отримувати звуки різної висоти. На грифах деяких інструментів є лади, що уточнюють висоту звуків і сприяють чистоті їх звучання. на арфах і лірах струни перебирають обома руками.
Скрипка, альт, віолончель, контрабас.
Бандура
Арфа
На смичкових інструментах звуки отримують за допомогою смичка. Однією рукою тримають смичок, а другою притискають струни грифа, як при грі на гітарі чи бандурі. Скрипки і альти при грі тримають під підборіддям, а більші інструменти,такі як віолончелі чи контрабаси, кладуть на коліна або ставлять на підлогу. На більшості смичкових струнних інструментах можна також перебирати пальцями ("грати щипком").
Струнні смичкові інструменти схожі і за тембром, вони чудово зливаються один з одним.
Соло на віолончелі
Соло на скрипці
Соло на контрабасі
Пригадайте , що таке діапазон і регістр?
ДІАПАЗОН - ЦЕ ВІДСТАНЬ ВІД НАЙНИЖЧОГО ЗВУКУ, ЯКИЙ МОЖЕ ВІДТВОРИТИ ІНСТРУМЕНТ ЧИ ГОЛОС, ДО НАЙВИЖЧОГО.
РЕГІСТР - РІЗНІ ВІДРІЗКИ ДІАПАЗОНУ, ЩО ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ОДИН ВІД ОДНОГО ЯКІСТЮ ЗВУЧАННЯ.
Найширший діапазон - у органа. Він включає діапазони всіх інших інструментів. Окремі ділянки діапазону навіть на одному і тому ж інструменті звучать неоднаково.
РИТМІЧНА ВПРАВА
ФІЗХВИЛИНКА
РОЗСПІВКА
ВИВЧАЄМО ПІСНЮ
"ПРОЛІСОК"
ПІДСУМОК УРОКУ
1. Чи можливо лише за допомогою струнних музичних інструментів вдало передати настрій музичного образу?
Урок провела вчитель музичного мистецтва- Іванченко Ірина Леоднідівна.
20.01.2021 3 -В 22.01. 3-А, 3-Г, 3-Б 3 КЛАС УРОК №18 СВІТ НЕВІДОМИЙ, ЕКЗОТИЧНИЙ. ЕТНІЧНІ МОТИВИ В СУЧАСНІЙ МУЗИЦІ. АРАНЖУВАННЯ. Доброго ранку! Доброго дня! Б ажаєте ви, бажаю вам я! Дітки, давайте пограємо в гру! Я вам буду кидати сніжки (запитання), на які ви будете давати відповіді? Ок? Пропоную переглянути відеокліп "EI CONDOR PASA". Який настрій викликала у вас ця мелодія? Як ви вважаєте, до якого народу належить виконавець цієї мелодії? Які музичні інструменти використовує музикант?
19.01.2021 2 -З, 2-В 2 КЛАС УРОК №18 " МУЗИКА ВІДТВОРЮЄ ПОДІЇ!. ЗОБРАЖУВАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ МУЗИКИ. КОНТРАСТ. Доброго дня, дітки! Вітаю вас! Розпочинаємо наш урок з музичного вітання . МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ Доброго дня, дітки! Вітаю вас! Розпочали ми наш урок з музичного вітання . Ща за гамір? Що за гра? Ліпить бабу дітвора. Ой, у баби горб на спині І ломака он яка! Ніс у баби з картоплини, Рот у баби з буряка. Біла в баби голова, Хто це, дітки, баба ......? Сьогодні на уроці буде з нами Баба Снігова. Вона вам буде задавати різні запитання та завдання. Будьте уважні! Перегляньте мультфільм на твір Р. Шумана "Зозуля - невидимка". Про кого розповідається у мультфільмі? Як змінювалася динаміка протягом звучання твору? ...
19.01.2021 1 клас "Моє захоплення - музика". Куплет, основа будови пісні (заспів, приспів). Інструментальний супровід пісні. Доброго дня, любі хлопчики й дівчатка! Сьогодні на уроці ми з вами будемо вести бесіду про те, як ми любимо музику. Можливо, хтось і не любить? Підведіться ті, хто любить співати. Помахайте рукою ті, хто любить малювати. Пострибайте ті, хто любить танцювати. Присядьте ті, хто любить спорт. Погладьте оченята ті, хто любить читати. Покивайте головою вверх - вниз ті, хто любить музику. Наш урок, зазвичай, розпочинається з музичного вітання. Ура! Мультик! Перегляньте фрагмент мультфільму "Фантазія" В. Діснея. Про кого розповідається у мультику? Яким є захоплення персонажів мультфільму? Які ще мистецькі захоплення ви знаєте? ............................................................................. Перегляньте мультик на пісню ...
Комментарии
Отправить комментарий