- 19.01.2021 2 -З, 2-В
2 КЛАС УРОК №18
"МУЗИКА ВІДТВОРЮЄ ПОДІЇ!.
ЗОБРАЖУВАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ МУЗИКИ. КОНТРАСТ.
Доброго дня, дітки!
Вітаю вас!
Розпочинаємо наш урок з музичного вітання.
МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ
Доброго дня, дітки!
Вітаю вас!
Розпочали ми наш урок з музичного вітання.
Ща за гамір? Що за гра?
Ліпить бабу дітвора.
Ой, у баби горб на спині
І ломака он яка!
Ніс у баби з картоплини,
Рот у баби з буряка.
Біла в баби голова,
Хто це, дітки, баба ......?
Сьогодні на уроці буде з нами Баба Снігова.
Вона вам буде задавати різні запитання та завдання. Будьте уважні!
Перегляньте мультфільм на твір Р. Шумана "Зозуля - невидимка".
Про кого розповідається у мультфільмі?
Як змінювалася динаміка протягом звучання твору? Що таке динаміка? (гучно - тихо)
Який був темп у різних частинах твору? Який є темп у музиці? (швидкий, помірний, повільний).
.............................................................................
Ви бачите два слова
ГОЛОСНО - ТИХО ПОВІЛЬНО - ШВИДКО
Визначте, якими є ці слова за значенням одне відносного іншого (протилежними).
ЗАВДАННЯ!
Назвіть найрізноманітніші пари слів, які б були протилежними за значенням, нагадуючи при цьому такі слова із курсу образотворчого мистецтва , наприклад: холодний - теплий, темний - світлий і т. д.
Отже, висновок.
В музиці є поняття контрасту. Що таке контраст?
КОНТРАСТ У МУЗИЦІ - високі та низькі звуки, швидкий і повільний темп, сумний та веселий характер музики, короткі та довгі ноти, голосно і тихо..
..............................................................................
ЗАВДАННЯ!
Прослухайте два музичні твори Роберта Шумана та оберіть картинку,
що найкраще ілюструють кожен із даних творів. Свій вибір потрібно пояснити
(аналіз засобів виразності кожного із творів).
ЯКІ Є ЗАСОБИ ВИРАЗНОСТІ?
Р. ШУМАН "ГРА В ПІЖМУРКИ"
№2
ПЕРЕВІР СЕБЕ
Перший твір "Гра в піжмурки" - малюнок №1
Другий твір "Дитина, що засинає" - малюнок №2
ЗАСОБИ ВИРАЗНОСТІ
Вибери слова, які підходять для характеристики засобів виразності цих двох прослуханих творів.
МЕЛОДІЯ - ніжна, грайлива, спокійна, весела, щаслива, ніжна.
ДИНАМІКА - тиха, гучна, середнє звучання, дуже тиха, дуже гучна.
ТЕМБР - приємний, різкий, злий, теплий, хриплий.
РЕГІСТР - високий, низький, середній.
МЕЛОДІЯ - грайлива, виразна, плавна, лагідна, ніжна.
ТЕМП - швидкий, помірний, повільний.
РИТМ - чіткий, рівний, плавний, виразний.
.................................................................................
ПОГРАЄМО?
РИТМІЧНА ВПРАВА
ПОСПІВАЄМО?
1. Коли не варто сумувати за поганої погоди та взагалі будь - коли ?
2. Чому друзі так важливі для кожного з нас?
3. Який характер має ця пісня?
4. Яким є її темп?
Поясніть значення контрасту у музиці.
Комментарии
Отправить комментарий