1. 19.01.2021  2 -З, 2-В  

2 КЛАС   УРОК №18

"МУЗИКА ВІДТВОРЮЄ ПОДІЇ!. 

ЗОБРАЖУВАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ МУЗИКИ. КОНТРАСТ.



Доброго дня, дітки!

Вітаю вас!

Розпочинаємо наш урок з музичного вітання.


МУЗИЧНЕ  ВІТАННЯ


Доброго дня, дітки!

Вітаю вас!

Розпочали ми наш урок з музичного вітання.

Ща за гамір? Що за гра?
Ліпить бабу дітвора.
Ой, у баби горб на спині
І ломака он яка!
Ніс у баби з картоплини,
Рот у баби з буряка.
Біла в баби голова, 
Хто це, дітки, баба ......?

Сьогодні на уроці буде з нами Баба Снігова.
Вона вам буде задавати різні запитання та завдання. Будьте уважні!



Перегляньте мультфільм на твір Р. Шумана "Зозуля - невидимка".

Про кого розповідається у мультфільмі?
Як змінювалася динаміка протягом звучання твору?                                                                               Що таке динаміка? (гучно - тихо)
Який був темп у різних частинах твору?            Який є темп у музиці?  (швидкий, помірний, повільний).
.............................................................................

    Ви бачите два слова

                  ГОЛОСНО - ТИХО                           ПОВІЛЬНО - ШВИДКО

Визначте, якими є ці слова за значенням одне відносного іншого (протилежними).

ЗАВДАННЯ!


Назвіть найрізноманітніші пари слів, які б були протилежними за значенням, нагадуючи при цьому такі слова із курсу образотворчого мистецтва , наприклад: холодний - теплий, темний - світлий і т. д.

Отже, висновок.
           В музиці є поняття контрасту.            Що таке контраст?

КОНТРАСТ - ЦЕ ПРОТИЛЕЖНІСТЬ.
                   КОНТРАСТ У МУЗИЦІ -                    високі та низькі звуки, швидкий і повільний темп, сумний та веселий характер музики, короткі та довгі ноти, голосно і тихо..
..............................................................................
ЗАВДАННЯ!

                 Прослухайте два музичні твори                       Роберта Шумана та оберіть картинку,
що найкраще ілюструють кожен із даних творів. Свій вибір потрібно пояснити 
(аналіз засобів виразності кожного із творів).

ЯКІ Є ЗАСОБИ ВИРАЗНОСТІ? 


Р. ШУМАН "ГРА В ПІЖМУРКИ"


Р. ШУМАН "ДИТИНА, ЩО ЗАСИНАЄ"


№1

№2


ПЕРЕВІР СЕБЕ 

Перший твір "Гра в піжмурки"  - малюнок №1
Другий твір "Дитина, що засинає" - малюнок №2

ЗАСОБИ ВИРАЗНОСТІ
Вибери слова, які підходять для характеристики засобів виразності цих двох прослуханих творів.

МЕЛОДІЯ  - ніжна, грайлива, спокійна, весела, щаслива, ніжна.
ДИНАМІКА - тиха, гучна, середнє звучання, дуже тиха, дуже гучна.
ТЕМБР - приємний, різкий, злий, теплий, хриплий.
РЕГІСТР - високий, низький, середній.
МЕЛОДІЯ - грайлива, виразна, плавна, лагідна, ніжна.
ТЕМП - швидкий, помірний, повільний.
РИТМ - чіткий, рівний, плавний, виразний.
.................................................................................

ПОГРАЄМО?





РИТМІЧНА  ВПРАВА


 №2





 РОЗСПІВКА


ПОСПІВАЄМО?


ВИКОНАННЯ ПІСНІ "СИПЛЕ СНІГ"


РОЗУЧУВАННЯ ПІСНІ "ДРУЖБА"

1. Коли не варто сумувати за поганої погоди та взагалі будь - коли ?
2. Чому друзі так важливі для кожного з нас?
3. Який характер має ця пісня?
4. Яким є її темп?


ПІДСУМОК УРОКУ
Поясніть значення контрасту у музиці.


Урок підготувала: Іванченко Ірина Леонідівна


















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога