13. 01. 2021   3 -В    

     15.01. - 3 -А, 3-Г, 3-Б


3  КЛАС    УРОК №17

СВІТ  НЕВІДОМИЙ,  КАЗКОВИЙ. 

КОНТРАСТ  МУЗИЧНИХ ОБРАЗІВ. 

СЮЇТА. 


Доброго дня, любі дітки!

Вітаю вас на дистанційному уроці музичного мистецтва.

Наш урок  розпочинаємо з музичного вітання.

МУЗИЧНЕ  ВІТАННЯ

Сьогодні ми поринемо разом з вами у казковий світ, невідомий. Який це світ казковий?

Загадка! 
Яке слово заховалося у загадці?
На "К" починається, на "А" закінчується. Слово із 5 букв?


Правильно: к . . . а (казка).

Перегляньте фрагмент мультфільму  на теми сюїти Едварда Гріга "Пер Гюнт".

1. Про кого розповідається у мультфільмі?
2. Якими за характером є персонажі у мультфільмі?

.............................................................................
На початку уроку ви переглянули мультик на тему Е. Гріга сюїту "Пер Гюнт". 
Що ж таке сюїта? 
Хто такий Едвард Гріг? 

Сюїта – це  музичний твір, який складається із самостійних, контрастних за характером пєс, повязаних одна з одною спільною темою.

Едвард Гріг – норвежський

 композитор. Він написав музику – сюїту

до  драми Г. Ібсена (драматург).



Хто ж такий Пер Гюнт?

Простий сільський хлопець з норвежського села. Мріє про різні подорожі, він придумує односельчанам різні видумані історії, які нібито відбувалися з ним. 

Пер - егоїстичний, не любить працювати, поводить себе як хоче. За погану поведінку односельчани виганяють його із села. 

Довгі роки подорожує Пер Гюнт, з ним відбуваються різні неприємні історії.

Йому пропонують багатство і він був багатий, але щастя так і не знайшов.

40 років подорожував.  Повертаючись на рідну батьківщину, він нарешті зрозумів, що нічого важливого в своєму житті він не зробив. І тільки кохання дівчини по імені Сольвейг рятує його  від відчаю та самотності.


Перегляньте  та прослухайте  

відеофрагмент "Пісня Сольвейг"



Кожний куплет складається із двох 

частин : заспіву і приспіву. Мелодія 

заспіву - спокійна. В музиці виражені

сум і покірність долі, а головне - віра. 

Приспів звучить легко, в характері

грайливого танцю. Музика приспіву - це 

згадка Сольвейг про першу зустріч з 

Пером. Музика звучить все життя 

у душі Сольвейг. Музика надії і щастя.



Прослухайте  фрагмент "Кобольд" 

та дайте
відповідь на запитання:

Визначте, у чому полягає різниця між  

цими двома образами?



...................................................................................

РИТМІЧНА   ВПРАВА




ФІЗХВИЛИНКА


ЗАВДАННЯ

Вгадайте, який це жанр?


РОЗСПІВКА 



ЗАСПІВАЄМО?




АНАЛІЗ - ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНОГО

ТВОРУ:

Про що співається у пісні?

Де живуть казочки?

Якою за характером є мелодія пісні: 

сумною чи веселою, 

бадьорою чи похмурою,

плавною чи уривчастою?



РОЗУЧУВАННЯ ПІСНІ

1. Десь у темному старому диво-лісі

На високому зеленому горісі

Добра Казочка живе в гущавині

І мережива сплітає чарівні.

Вірно служать їй у лісі всі звірятка,

Стережуть і доглядають її хатку

І розносять ті мережива по світу

Щоб вони розповідали  казку дітям.

Приспів:

Казочку про Вовка і Лисичку

І про дивну хатку Рукавичку,

Про Котигорошка, що дивну силу мав

І про Горбоконика, що до зірок літав,

І про пташку Золоте Перо.

Казку, де перемага світло і добро.


Я хотіла диво-ліс той відшукати,

Синю ластівку просила показати

Ту стежину, що до Казочки веде

І горіх, де вона плетиво пряде.

А моя матуся тихо посміхнулась,

Кольорову мені книжку простягнула

І промовила: "Відкрий її, будь ласка,

Тут знайдеш свою стежинку в добру 

казку".

ВИКОНАЙТЕ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:

Знайди правильну відповідь:

Сила звуку, гучність музичного 

звучання - це

А) характер  Б) темп   В) динаміка

Г) ритм

Чергування довгих та коротких звуків - це

А) характер  Б) темп  В) динаміка

Г) ритм

Швидкість  звучання музики - це

А) характер  Б) темп  В) динаміка

Г) ритм

Урок підготувала: Іванченко Ірина 

Леонідівна





























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога