13. 01. 2021 3 -В
15.01. - 3 -А, 3-Г, 3-Б
3 КЛАС УРОК №17
СВІТ НЕВІДОМИЙ, КАЗКОВИЙ.
КОНТРАСТ МУЗИЧНИХ ОБРАЗІВ.
СЮЇТА.
Доброго дня, любі дітки!
Вітаю вас на дистанційному уроці музичного мистецтва.
Наш урок розпочинаємо з музичного вітання.
МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ
Сьогодні ми поринемо разом з вами у казковий світ, невідомий. Який це світ казковий?
Сюїта – це музичний твір, який складається із
самостійних, контрастних за характером п’єс, пов’язаних одна з одною спільною темою.
Едвард Гріг – норвежський
композитор. Він написав музику – сюїту
до драми Г. Ібсена (драматург).
Простий сільський хлопець з норвежського села. Мріє про різні подорожі, він придумує односельчанам різні видумані історії, які нібито відбувалися з ним.
Пер - егоїстичний, не любить працювати, поводить себе як хоче. За погану поведінку односельчани виганяють його із села.
Довгі роки подорожує Пер Гюнт, з ним відбуваються різні неприємні історії.
Йому пропонують багатство і він був багатий, але щастя так і не знайшов.
40 років подорожував. Повертаючись на рідну батьківщину, він нарешті зрозумів, що нічого важливого в своєму житті він не зробив. І тільки кохання дівчини по імені Сольвейг рятує його від відчаю та самотності.
частин : заспіву і приспіву. Мелодія
заспіву - спокійна. В музиці виражені
сум і покірність долі, а головне - віра.
Приспів звучить легко, в характері
грайливого танцю. Музика приспіву - це
згадка Сольвейг про першу зустріч з
Пером. Музика звучить все життя
у душі Сольвейг. Музика надії і щастя.
РИТМІЧНА ВПРАВА
ФІЗХВИЛИНКА
ТВОРУ:
Про що співається у пісні?
Де живуть казочки?
Якою за характером є мелодія пісні:
сумною чи веселою,
бадьорою чи похмурою,
плавною чи уривчастою?
РОЗУЧУВАННЯ ПІСНІ
1. Десь у темному старому диво-лісі
На високому зеленому горісі
Добра Казочка живе в гущавині
І мережива сплітає чарівні.
Вірно служать їй у лісі всі звірятка,
Стережуть і доглядають її хатку
І розносять ті мережива по світу
Щоб вони розповідали казку дітям.
Приспів:
Казочку про Вовка і Лисичку
І про дивну хатку Рукавичку,
Про Котигорошка, що дивну силу мав
І про Горбоконика, що до зірок літав,
І про пташку Золоте Перо.
Казку, де перемага світло і добро.
Я хотіла диво-ліс той відшукати,
Синю ластівку просила показати
Ту стежину, що до Казочки веде
І горіх, де вона плетиво пряде.
А моя матуся тихо посміхнулась,
Кольорову мені книжку простягнула
І промовила: "Відкрий її, будь ласка,
Тут знайдеш свою стежинку в добру
казку".
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:
Знайди правильну відповідь:
Сила звуку, гучність музичного
звучання - це
А) характер Б) темп В) динаміка
Г) ритм
Чергування довгих та коротких звуків - це
А) характер Б) темп В) динаміка
Г) ритм
Швидкість звучання музики - це
А) характер Б) темп В) динаміка
Г) ритм
Урок підготувала: Іванченко Ірина
Леонідівна
Комментарии
Отправить комментарий